AZ ALKOTÓ SZÁNDÉK DICSÉRETE - Szujó Norbert blogja

RANDOMKULT

Mindent köszönök!

Idén ünnepli ötödik évfordulóját blogom, a Randomkult – most mégis elhagyom.

2021. február 11. - Szujó Norbert

raku.png

Bár a szívemhez nagyon közel állt, valamint a neve is kellemesen csengett a fülemnek, mégis úgy döntöttem, hogy a 2021-es esztendővel új utakra lépek. A blog szellemisége nem vész el és át sem alakul, azonban hazudnék, ha azt mondanám, hogy a platform-váltás csak technikai formalitás. Egyszerűen elhagyom azt a fajta értekezési formát. Hogy mi volt vele a baj, azt azok tudják megmondani, akik utálták – nekem ott szívemből szólt minden szó, ezért elfogult vagyok. Annyit azért én is látok utólag, hogy néha akaratlanul is azt a hamis látszatot keltettem, hogy a Randomkult több annál, ami. Nem tagadhatom, hogy írása közben felvállaltam egyfajta missziót, mert erre büszke vagyok, de azt sem tagadhatom, hogy mások ezt jobban csinálták és csinálják –  és kész.

Internetszerte szokássá vált jelentőséget mutatni kisszerű tetteknek, és sajnos idővel magamon is észleltem ennek tüneteit.
Fölösleges jobban körülírnom, mert csak én érzem és értem az okokat. 2021-től a Randomkult blog megszűnik, amit eddig adott/nyújtott az megmarad remélhetőleg az idők végezetéig. Míg fantasztikus élményekkel gazdagodtam és rengeteget tanultam írása közben, sajnos sohasem válhatott azzá, aminek szerettem volna: egy személyes webnaplóvá arról, amit látok, amit hallok, amit olvasok, amit átélek. A 2020-as pandémia-helyzetben volt időm gondolkodni és a blog.hu (pontosabban az Index) körüli mizéria megadta az utolsó lökést.

A blog megszűnik frissülni, az eddigi bejegyzések továbbra is olvashatóak lesznek, a Randomkult nevet később egy másik projekt kapja meg.

Köszönöm megtisztelő figyelmeteket!

A bejegyzés trackback címe:

https://randomkult.blog.hu/api/trackback/id/tr3516423386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása